- Home
- Bezorg- en afhaalopties
Bezorg- en afhaalopties
Bekijk hier de status van jouw bestelling.
Wij zorgen altijd voor een zo snel mogelijke levering. Onze producten zijn voorzien van een groene, oranje of grijze button. Groene producten zijn op voorraad, daarvoor geldt: vandaag besteld, morgen in huis. Oranje producten zijn leverbaar, maar heb je niet meteen de volgende dag in huis en grijze producten zijn helaas niet op voorraad. Voor meer informatie omtrent de levertijd kun je altijd contact met ons opnemen.
Wij versturen jouw bestelling met PostNL. Zodra jouw bestelling verzonden is krijg je direct een verzendbevestiging per mail. In deze bevestiging vind je de PostNL-pakketcode. Hiermee kun je de bestelling volgen op de website van PostNL.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Bij BarbecueShop is het verzendklaar maken, controleren, transporteren en het bezorgen van jouw bestelling geheel gratis vanaf €50,-. Voor bestellingen onder de €50,- hanteren wij €5,95 bezorgkosten.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Betaling onder rembours is veilig en snel: je betaalt de bestelling contant en gepast aan de postbode/bezorgdienst. Voor remboursbetalingen brengt BarbecueShop € 9,99 in rekening. De kosten worden aan uw bestelling toegevoegd nadat je bij het afronden van de bestelling voor 'Rembours' heeft gekozen.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Als je niet thuis bent bij aflevering, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Indien je ook deze aflevering mist, kun je de bestelling nog drie weken ophalen bij een afhaalpunt van PostNL. Heb je de bestelling onder rembours geplaatst, dan kun je deze bij het afhaalpunt ook met PIN betalen.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Je kunt jouw bestelling natuurlijk ook afhalen in één van onze winkels. Dit kun je aangeven bij het aanmaken van jouw order. Nadat je een e-mail of telefonisch bericht hebt ontvangen dat jouw bestelling voor je klaar ligt, kun je de bestelling afhalen. Vind jouw dichtstbijzijnde winkel met openingstijden hier.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?
Indien jouw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, kun je contact opnemen met onze klantenservice, te bereiken via [email protected].
Let op: je dient de doos (inclusief verpakkingsmateriaal) van jouw aankoop minimaal twee weken te bewaren voor het geval dat je aankoop niet naar wens is of er eventuele defecten optreden. Controleer daarom altijd het toestel direct na ontvangst op schade en werking. Mocht er onverhoopt toch iets mis zijn, neem dan binnen 48 uur contact met ons op.
Voor vragen kun je contact opnemen via de mail: [email protected] of via de LiveChat op onze website.
Heb je gevonden waar je naar op zoek was?