Ontdek ons nieuwe kamado merk: moddern!

Winkels
Account
Winkelwagen
Winkelwagen
Mijn account

Dé BBQ-winkel van Nederland

  • Gratis bezorging vanaf €50

WinkelsKlantenservice

Levertijd

Wij zorgen voor een zo snel mogelijke levering. Als de producten bij ons voorradig zijn heb je de producten de volgende dag al in huis. Je moet dan wel voor 18:00 besteld hebben.

Als je vooruitbetaalt moet je rekening houden met een overboektijd van 1-3 werkdagen. Zodra jouw betaling ontvangen is ontvang je van ons bericht en zal het pakket klaargezet worden voor verzending.

Bezorgkosten

Als service berekenen wij geen bezorgkosten (met uitzondering van rembours bezorging). Je komt bij ons nooit voor verrassingen te staan.

Betalen aan de postbode/bezorgdienst (rembours)

Pakketten met normale afmetingen worden verstuurd met PostNL:
Betaling onder rembours is mogelijk: Je kan uitsluitend contant en gepast aan de postbode/bezorgdienst betalen. Op werkdagen voor 18:00 uur besteld, volgende dag in huis (mits artikel bij ons op voorraad). Remboursbestelling worden niet op zaterdag bezorgd. Niet thuis of geen gepast geld? Nog drie weken met PIN te betalen op het postkantoor. Grotere pakketten worden verzonden met onze speciale vervoerder. Er wordt met jou een afspraak gemaakt voor levering. Je krijgt een bevestiging per mail of telefonisch over de afgesproken leverdatum. Voor remboursbetalingen brengen wij 26,99 euro aan kosten in rekening, vanwege de kosten die PostNL/bezorgdienst rekent voor deze manier van betalen.

Jouw bestelling online tracken

Zodra jouw bestelling verzonden is (via PostNL) krijg je direct een verzendbevestiging per mail. In deze verzendbevestiging, die wij tussen 17:00 uur en 21:00 versturen, vind je de Track&Trace-code. Hiermee kan je jouw bestelling volgen op de website van PostNL.

Indien je niet thuis bent (PostNL)

Als je niet thuis bent bij aflevering door PostNL, wordt de bestelling de volgende dag opnieuw aangeboden. Indien je ook deze aflevering mist, kan je de bestelling nog drie weken ophalen op het postkantoor. Heb je jouw bestelling onder rembours geplaatst, dan kan je deze op het postkantoor ook met PIN betalen.

Laten bezorgen op een ander adres

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kan je aangeven tijdens het bestellen, mits je jouw bestelling vooraf betaalt met iDEAL. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen jouw bestelling zelf op te halen bij een van onze winkels

Vervoerder naar keuze

Wil je met een andere vervoerder dan Postnl uw artikel bezorgd krijgen? Maak dan jouw keuze uit:

Selektvracht, UPS, Bpost, DPD of GLS’
mail ons via [email protected] en geef jouw ordernummer en de vervoerder van je keuze door aan een van onze medewerkers.

Producten afhalen

Wij bieden je de mogelijkheid om jouw bestelling 7 dagen per week af te halen in één van onze winkels of afhaalpunten. Je kan dit aangeven tijdens het plaatsen van een bestelling.

Let op:

Je kan jouw product pas afhalen nadat je per mail of telefonisch bericht heeft gehad dat jouw bestelling voor je klaar ligt. Je kan bij ons in de winkels contant, met pin of Creditcard betalen.

Onze winkels

Je kan een product ook online bestellen en daarna afhalen in één van onze winkels of afhaalpunten. Onze winkels zijn 7 dagen per week geopend. Klik op onderstaande button voor een overzicht van onze winkels en een routebeschrijving:

Hulp nodig? We staan voor je klaar!

Onze klantenservice is geopend tot 18:00

Bel mij terug

Binnen 1 werkdag reactie

Stuur een e-mail

Binnen 24 uur reactie

Kom langs in onze winkels

Er is altijd een winkel bij jou in de buurt

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Mis geen acties, nieuws en voordeel

Volg ons via social

Volg ons

9.3
2.914+  klantreviews
iDeal logo
Bancontact logo
Mastercard logo
Visa logo
PostNL logo
  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookies

Copyright © 2002 - 2024. New Retail Company B.V.

* Alle vermelde prijzen zijn incl. BTW en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten en servicekosten.